Μεταχειρισμένο πλήρως ανακατασκευασμένο τρακτέρ KUBOTA B1600 με καινούργια φρέζα, καινούργια μπράτσα για εύκολη τοποθέτηση παρελκόμενων και άξονα ομοκινητικό που λειτουργεί υπο γωνία χωρις κραδασμούς και φθορές στο παρτικόφ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Μοντέλο | KUBOTA B1600 |
Χώρα Κατασκευής | Ιαπωνία |
Χρώμα | Πορτοκαλί |
Κινητήρας | KUBOTA D950 3κύλινδρος Πετρελαιοκίνητος |
Ίπποι | 20 Hp |
Κίνηση | 4 WD |
Κύβισμος | 927 cc |
Ψύξη Κινητήρα | Υδρόψυξη |
Ταχύτητες | 6 έμπροσθεν (αργά – γρήγορα) – 2 όπισθεν(αργά – γρήγορα) |
Μέγιστη Ταχύτητα | 13 km/h |
Κίνηση | 4×4 |
Πλάτος Φρέζας | 1.30 m |
Μήκος Τρακτέρ | 2.22 m |
Πλάτος Τρακτέρ | 1.09 m |
Βάρος | 640 kg |
Ελαστικά Εμπρός/Πίσω | 5.00 – 12 / 8.3 – 22 |
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
Πρώτη αλλαγή λαδιών μετά από 5 ώρες
Α. Service αλλαγή λαδιών (τύπος 20-50). Φίλτρο αέρα, λαδιού, πετρελαίου κάθε 100 ώρες ή μία φορά το χρόνο.
Β. Σασμάν – Υδραυλικά ATF υδραυλικό, αλλαγή κάθε 500 ώρες 10άρι υδραυλικό.
Πριν από κάθε χρήση.
1.Έλεγχος στάθμη λαδιού κινητήρα.
2. Έλεγχος στάθμης ψυγείου.
3. Έλεγχος στάθμης λαδιού σασμάν – υδραυλικού
4. Έλεγχος και καθαρισμός(φύσημα) φίλτρου αέρα!
5. Το καπό πρέπει να είναι πάντα κλειστό και σφραγισμένο κατά τη διάρκεια λειτουργίας.
6.Γενικός οπτικός έλεγχος για διαρροές, για ομαλή λειτουργεία διαφορικών κλπ.
7. Πριν την εκκίνηση κάνουμε πάντα προθέρμανση.
ΠΡΟΣΟΧΗ
1.Ταχύτητες αλλάζουμε πάντα σε στάση κα ποτέ εν κινήσει. Το μηχάνημα ξεκινάει με όλες τις ταχύτητες.
2. Φρεζάρουμε μόνο με αργό.