Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν σημαντική αύξηση τα προβλήματα στο κύκλωμα του καυσίμου σε μηχανές. Το βασικότερο πρόβλημα των πετρελαίων σήμερα είναι το βιοντίζελ. Σύμφωνα με το Ευρωπαικό πρότυπο EN 590:2009 το οποίο βγήκε από την οδηγία 2009/30/EC στο πετρέλαιο κίνησης πρέπει να υπάρχει ποσοστό βιοντίζελ σε αναλογία 7%, ενώ στο πετρέλαιο θέρμανσης δεν υπάρχει αντίστοιχη οδηγία προς το παρόν.
Έρευνες έχουν δείξει ότι το βιοντιζελ συμβάλει σημαντικά στην δημιουργία μυκητολάσπης η οποία επιδρά αρνητικά και προξενεί προβλήματα λειτουργίας στα κυκλώματα καυσίμου. Η παρατεταμένη αποθήκευση του πετρελαίου κίνησης με βιοντιζελ ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, δημιουργεί μήκυτες οι οποίοι αναπτύσσονται και δημιουργούν την μυκητολάσπη. Το πρόβλημα παρουσιάζεται εντονότερα σε μηχανήματα εποχικά ή εφεδρικά στα οποία το καύσιμο παραμένει για μεγάλο χρονικό διαστημα αποθηκευμένο.
Στα πλαίσια ενημέρωσης των πελατών μας, για πρόληψη και αποφυγή βλαβών στα Η/Ζ, λόγω ύπαρξης βιοντίζελ στο πετρελαίο, προτείνουμε τις ακόλουθες προληπτικές ενέργειες με σκοπό την απρόσκοπτη λειτουργία των εφεδρικών ηλεκτροπαραγωγών ζευγών.
- Η προμήθεια του πετρελαίου να γίνεται από αξιόπιστο και επώνυμο προμηθευτή για αποφυγή νοθείας.
- Σύμφωνα με τους κατασκευαστές μηχανών, για την αποφυγή προβλημάτων, συστήνεται η κατανάλωση του πετρελαίου από την δεξαμενή σε διάστημα εντός 6 μηνών. Σε αντίθετη περίπτωση που δεν έχει καταναλωθεί προτείνεται η αντικατάσταση του με φρέσκο πετρέλαιο.
- Εναλλακτικά, για βελτίωση των συνθηκών αποθήκευσης του πετρελαίου στην δεξαμενή με σκοπό την μείωση των πιθανοτήτων πρόκλησης βλάβης στο Η/Ζ και παράταση της αποθήκευσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ειδικά φίλτρα πετρελαίου συνεχούς καθαρισμού, ειδικά αντιμυκητιακά πρόσθετα στο καύσιμο και καθαρισμός του πετρελαίου κάθε 6μηνο.
Η PETROGEN βρίσκεται δίπλα σας τόσο για να σας ενημερώσει περαιτέρω για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κινητήρες πετρελαίου όσο και να να σας προτείνει ενέργειες για την αποφυγή προβλημάτων στην καλή λειτουργία του Η/Ζ σας |
Πηγή: Π.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (PETROGEN)
Leave a reply