+30 22530 24100

Επικοινωνία

Κατάστημα Καλλονής: 22530 29270 - 24100 - 23275, Υποκατάστημα Λάρσος: 22510 93000

Για Τηλεφωνικές παραγγελίες καλέστε στο
MontBlanc
0
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Blog

Αγροτικά και Κτηνιατρικά νέα

Tomaccini: To snack που κέρδισε τις καρδιές όλων των ηλικιών

1 Αυγούστου 2013, Author: Αγροτική Στέγη

tomaccini

Πρώτο Βραβείο στην Κατηγορία «Έρευνα και Ανάπτυξη» κατέκτησε στο «Tomaccini» σαν το πρώτο snack ντομάτας στην ελληνική αγορά, με μια κοινή βράβευση των τριών εταιρειών που συνέβαλαν στη δημιουργία του και είναι η Ελληνικά Θερμοκήπια ΑΕ, ΑΒ Βασιλόπουλος και DKG Consulting Ltd. Η εταιρεία που παράγει το προϊόν είναι η Ελληνικά Θερμοκήπια ΑΕ, η οποία εδρεύει στο νησί της Σάμου. To Tomaccini είναι ένα προϊόν μικρόκαρπης υδροπονικής κόκκινης ντομάτας, σχήματος ελιάς, συσκευασμένο σε ειδική συσκευασία 250 γραμμαρίων (30 τεμάχια περίπου) που θυμίζει ανάλογη συσκευασία στιγμιαίου καφέ και μπορεί να το βρει κανείς στο supermarket στα ράφια των snacks και όχι των λαχανικών.

Όπως δήλωσε στον ΑγροΤύπο ο υπεύθυνος προώθησης του προϊόντος κ. Κατσάνος (DKG Consulting Ltd) «είναι το πρώτο προϊόν που κατάφερε την ντομάτα από λαχανικό να την μετατρέψει σε snacks. Έτσι καταφέραμε να αυξήσουμε την ημερήσια κατανάλωση της ντομάτας. Παράλληλα προχωρήσαμε στο σχεδιασμό μιας βολικής συσκευασίας. Έτσι χρησιμοποιήσαμε ένα ντοματίνι που δεν ήταν γλυκό αλλά για να ξεδιψά και το τοποθετήσαμε σε μια συσκευασία που μοιάζει με αυτή του φραπέ. Επίσης το προϊόν στα σούπερ μάρκετ βγήκε από τα λαχανικά και πήγε στα snacks. Ήταν μια κοινή προσπάθεια των τριών εταιρειών που πίστεψαν στο νέο προϊόν και για αυτό βραβευτήκαμε. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να το πωλήσουμε και στα σχολεία. Το προϊόν άλλαξε συσκευασία και έγινε αποδεκτό από τους μαθητές αλλά και από τους γονείς. Τώρα έχουμε στόχο να στραφούμε στις αγορές του εξωτερικού».

Όλα ξεκίνησαν το 2008, όταν ο Σαμιώτης επιχειρηματίας κ. Γρηγόρης Γερασίμου, με μεγάλη εμπειρία στην εμπορία των φρούτων και των λαχανικών στις ευρωπαϊκές αγορές (έζησε και δραστηριοποιήθηκε για πολλά χρόνια στην Ολλανδία) αποφάσισε να επενδύσει στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Από την πλευρά του, ο κ. Γερασίμου είχε «αφουγκραστεί» την ανάγκη για επώνυμη ντόπια ντομάτα η οποία, όμως, θα έπρεπε να φτάνει στον καταναλωτή σε συσκευασία «κομμένη και ραμμένη» στα μέτρα του σύγχρονου τρόπου ζωής. Το σχέδιο στο οποίο κατέληξε προέβλεπε τη δημιουργία μιας υδροπονικής θερμοκηπιακής μονάδας. Η αρχή έγινε με 10 στρέμματα το 2010, με προοπτική επέκτασης κατά 5 στρέμματα ετησίως. Σήμερα η μονάδα έχει φτάσει να καλύπτει 20 στρέμματα και στα σχέδια των «Ελληνικών θερμοκηπίων» είναι η άμεση επέκτασή της στα 50 στρέμματα».

πηγή: http://www.agrotypos.gr/